Marta Ossolińska

Łączy wykształcenie i doświadczenie z obszaru dziennikarstwa i PR-u oraz strategicznego
komunikowania w firmach z wiedzą i doświadczeniem z zakresu Instagrama. Wspiera marki
osobiste i firmy w komunikacji na Instagramie, która służy realizacji ich celów biznesowych.
Prowadzi szkolenia, konsultacje i kursy dla firm, jak i osób indywidualnych. Przez 9 lat była
odpowiedzialna za komunikacje w branży finansowej ściśle współpracując z zarządem, a od
5-ciu specjalizuje się w komunikacji z wykorzystaniem social mediów.
Dba, by treści publikowane w mediach społecznościowych były: zapamiętywane, budujące
zaufanie i zaangażowanie odbiorców. Wskazówkami z tego zakresu dzieli się również na
swoim Instagramie @marta.ossolinska pokazując, że to jakość, a nie ilość obserwujących ma
przełożenie na wyniki finansowe z medium jakim jest instagram.
Klienci cenią ją za pomysłowość, umiejętność nawiązywania kontaktów z osobami
publicznymi oraz dyskrecję.